Sugestie pentru Moș Crăciun: Set cadou cu un nou bol de sărbătoare

Știați că obțineți credite pentru fiecare achiziție la Mixit? Starea actuală a creditelor o puteți verifica în contul dvs. de utilizator.

Nu poți crea mixul preferat destul de repede? Ceva nu funcționează? Încearcă Mixit de exemplu în browser-ul Edge, și noi, între timp, reparăm eroarea. Ne cerem scuze!

Mixit program de loialitate

Încă de la început ne-am dorit un program de loialitate sau un alt program de tip cashback, așa că ne-am gândit bine până să îl propunem! Programul nostru reunește avantajele promoției generale și promoțiilor noastre aniversare. Astfel, există ceva pentru fiecare fan Mixit. Cum funcționează? După cum ne știi, simplu și transparent ;)."

Pentru orice comandă de până la 300 Lei primești automat 2% din valoarea produselor cumpărate pentru următoarele cumpărături. Dacă depășești 300 Lei, primești 3 %, peste 600 Lei, 5 % și peste 900 Lei 7 % în credite pentru următoarele cumpărături.

Valabilitatea creditelor este de 3 luni începând cu luna emiterii lor, așa că ai destul timp să le colectezi:).

Creditele vor apărea în contul tău de client în momentul în care primim banii pentru comanda respectivă în contul nostru bancar. În cazul plății la livrare s-ar putea să dureze cateva zile, în acest caz te rugăm sa ai răbdare. Te vom informa pe email referitor la înscrierea creditelor.

Regăsești numărul creditelor și valabilitatea lor în contul tău de client, după ce te loghezi.

Termeni și Condiții ale programului de loialitate

1. DISPOZIȚII INTRODUCTORII

1.1 Compania Mixit s.r.o., IČ (CUI) 24836451, DIČ (CIF) CZ24836451, cu sediul social Strada U Dubu Nr. 53, Praga 4, 14700, Cehia (în continuare Mixit)stabilește prin prezenta Termeni și Condiții ale Programului de loialitate, care sunt listate pe site-ul www.mixit.ro/program-loialiate operat de către Mixit s.r.o. Odată cu prima utilizare a Programului de loialitate, clientul Mixit înregistrat(denumit în continuare „Client”) își exprimă acordul cu și acceptarea acestor Termeni și Condiții și se angajează să le respecte.

2. TERMENI ȘI CONDIȚII ALE PROGRAMULUI DE LOIALITATE

Client

2.1 Înainte de a folosi Programul de fidelitate, Clientul este obligat să verifice dacă a completat în mod corespunzător înregistrarea pe e-shop-ul www.mixit.ro, unde a și declarat în mod corect numele și prenumele și/sau numele companiei, adresa și/sau sediul social și e-mailul de contact. Odată înregistrat, se creează un cont de client, la care autentificarea este posibilă întroducând e-mailul și parola sau conectându-te prin Facebook.

Program de loialitate

2.2 Programul de loialitate este un serviciu care permite clienților să obțină puncte de loialitate Mixit (denumite în continuare „credite”). Clientul obține Credite achiziționând bunuri vândute pe site-ul Mixit (www.mixit.ro) și plătindu-le folosind una dintre opțiunile de plată oferite în coșul de cumpărături.

2.3 Creditele sunt adăugate în contul clientului în momentul primirii plății în contul bancar al Mixit. Timpul de adăugare a creditelor poate varia în funcție de tipul de plată selectat, pentru plata în numerar în momentul livrării, putând fi și de mai multe zile.

2.4 Creditele adăugate sunt calculate în funcție de valoarea mărfurilor din comandă după cum urmează:

2.5 Valoarea comenzii înseamnă suma plătită pentru mărfuri după deducerea creditelor aplicate anterior, a bonusurilor aplicate și a altor reduceri. Valoarea comenzii nu include suma pentru expediere și plată.

2.6 Remunerarea cu credite de loialitate nu se aplică la achiziționarea apartenenței la Clubul Mixit și la achiziționarea de bonuri cadou.

2.7 Clientul poate folosi Creditele în termen de trei (3) luni de la creditare, sub forma obținerii unei reduceri la achiziția de bunuri, unde un Credit are o valoare de 1 Leu și întotdeauna sunt utilizate prioritar Creditele cu cea mai veche dată de acordare.

2.8 Aplicarea creditelor este posibilă în al doilea pas al cumpărării, pe www.mixit.ro, atunci când se alege tipul de plată.

2.9 Creditele nu pot fi transferate între conturile clienților.

2.10 Creditele nu pot fi plătite Clientului în bani.

2.11 Creditele nu pot fi aplicate în niciun magazin unde se vând mărfuri fabricate sau furnizate de Mixit.

2.12 Situația Creditelor Clientului poate fi regăsită în contul de client, după logare. În caz de reclamații, este necesar să ne contactați pe info@mixit.ro.

2.13 În cazul retragerii din contractul de cumpărare de bunuri în care s-au aplicat sau s-au generat Creditele, se va corecta soldul creditelor din contul de client.

3. DISPOZIȚII FINALE

3.1 În caz de suspiciune de utilizare necorespunzătoare a Programului de Fidelitate sau Credite de către Client, Mixit își rezervă dreptul de a retrage Creditele de la Client până când suspiciunea este respinsă.

3.2. Programul de loialitate, cu excepția cazului în care se prevede altfel, este reglementat de Codul civil cehesc în vigoare. Normele privind protecția datelor cu caracter personal sunt reglementate de Termeni și Condiții generale ale Mixit și Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

3.3 Mixit își rezervă dreptul de a anula sau modifica creditarea. În cazul unui astfel de pas, acesta va informa Clientul înainte de finalizarea comenzii din care vor fi generate creditele. În cazul unei alte modificări a regulilor programului de loialitate, Mixit va informa clientul trimițând un e-mail informativ cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea acestuia în vigoare.

3.4 Obținerea de credite dintr-o comandă în cadrul Programului de loialitate este automată pentru fiecare client Mixit. Prin obținerea lor, clientul nu-și creează nicio obligație față de Mixit. Folosirea creditelor pentru achiziții este voluntară. În cazul în care Creditele expiră, valabilitatea lor nu poate fi reînnoită.

0 Coș sus